Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jak funguje hydractive 3 / 3+
jruze
26.05.2018 10:19 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
U??vate?
vilous napsal(a):
Pro del42sa:
Kdysi jsem se Jardou "jruze" také neshodnul, ale naše rozpory zůstaly ve věcné rovině. Tak tě prosím o totéž. Urážením jsi jasně porušil místní pravidla a pro začátek bys mohl začít tím, co už tu zvládlo stovky lidí - vyplnit si profil. Zatím to vypadá, že mᚠelektrický skútr.

Jarda je, jak sám píše, spíše praktik, ale s praxí u C5 téměř nekonečnou.
K věci - nedomnívám se, že by hydropodvozek nějak eliminoval podélné náklony. Když zastavím u křižovatky, tak jde auto na čumák výrazněji než jiná auta. Vypadá to frajersky, ale docela mi to zhoupnutí vadí.


To je jen věc (ten pokles) elektroniky a další funkce která sleduje počet kmitů (nerovnost vozovky) a přizvedne o kousek podvozek - to není věc vyrovnávání náklonu - tedy je ale jen částečně v tom smyslu že při deceleraci BHI přidá tlak aby předek o tolik neklesl = zastavíš - auto je vysoko (přestane na něj působit setrvačnost) - elektronika upustí tlak ale to přizvednutí na špatném povrchu je + další funkce elektroniky - když pojedeš - dojedeš ke křižovatce po špatném povrchu a zastavᚠtéměř setrvačností kdy nezpůsobí decelerace pokles a následné přizvednutí tak elektonika po chvilce zareaguje že pominuly důvody přizvednutí podvozku pro špatný povrch vozovky a sníží ho .

pro vilous : děkuji - i přesto že se nemusíme tak lidí kteří dovedou říct svůj názor v můj prospěch veřejně tu moc není

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator