Pro del42sa:
Kdysi jsem se Jardou "jruze" také neshodnul, ale nae rozpory zůstaly ve věcné rovině. Tak tě prosím o toté. Uráením jsi jasně poruil místní pravidla a pro začátek bys mohl začít tím, co u tu zvládlo stovky lidí - vyplnit si profil. Zatím to vypadá, e má elektrický skútr.
Jarda je, jak sám píe, spíe praktik, ale s praxí u C5 téměř nekonečnou.
K věci - nedomnívám se, e by hydropodvozek nějak eliminoval podélné náklony. Kdy zastavím u křiovatky, tak jde auto na čumák výrazněji ne jiná auta. Vypadá to frajersky, ale docela mi to zhoupnutí vadí.
To je jen věc (ten pokles) elektroniky a dalí funkce která sleduje počet kmitů (nerovnost vozovky) a přizvedne o kousek podvozek - to není věc vyrovnávání náklonu - tedy je ale jen částečně v tom smyslu e při deceleraci BHI přidá tlak aby předek o tolik neklesl = zastaví - auto je vysoko (přestane na něj působit setrvačnost) - elektronika upustí tlak ale to přizvednutí na patném povrchu je + dalí funkce elektroniky - kdy pojede - dojede ke křiovatce po patném povrchu a zastavá téměř setrvačností kdy nezpůsobí decelerace pokles a následné přizvednutí tak elektonika po chvilce zareaguje e pominuly důvody přizvednutí podvozku pro patný povrch vozovky a sníí ho .
pro vilous : děkuji - i přesto e se nemusíme tak lidí kteří dovedou říct svůj názor v můj prospěch veřejně tu moc není