Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
Devilian
25.05.2018 10:50 - Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
Za?iato?n?k
Po najazdeni asi 3000 km by som tu chcel dat par info pre ludi, ktory sa rozhodli ist do mazdy 6 2.5i. Nebudu ale len prijemne, ale pozeram sa na ne ako clovek, co mal predtym citroen c5:
MOTOR: Ma 190 koni a vyznacuje sa tym, ze o nom viete len asi nad 4000 otacok. Do tychto otacok ale dobrovolne nikdy nejde, a vacsinou sa toci pod 2000 otackami. Samozrejme, okrem dialnice, kde pri 144 na tacho toci asi 2800 otacok. 190 koni by mu ale nepovedal asi nikto. Moj pocit je asi taky, ze moj stary citroen s manualom by s nim pri sprinte udrzal krok. Moze za to ale automat, ktory by som nazval slovom flegmatik. Napr ked na to na dialnici dupnete z 100 na 140 (ale nie kickdown), tak auto si podradi na 5 a ide. Cize mu to trva asi ako mojmu citroenu na 5 stupen. Sport tlacitko tu ale nenajdete, je az po facelifte. Ked ale date prevodovku na manual a pouzivate padla, auto ide o 50% lepsie. Spotreba je ale podla pocitaca 7.1l. Realne som zmeral jednu nadrz a bolo to 7.7 s tym, ze vlastne kazdy den stojim asi hodinu v kolonach. To si myslim je celkom dobre.
INTERIER: No, tu odporucam nebrat auta zo starsim interierom. To je asi najvacsie sklamanie. Neberte to zle, vsetko co treba tam je a funguje. Interier je tiez pekny, az na chybajuce odkladacie miesta (su 3, laktova na kluce, pod radiom na mobil a vo dverach doslova na pet flasu). Ale clovek tu zazije veci, co boli v citroene neslychane. Ano, myslim tym drncanie. Moj stary citroen ma 300t na krku, ale ked nieco drncalo, vedel som ze je to bordel v skrinke. V poslednej dobe sa obcas decentne ozval vetrak spolujazdca. Tu mam radio BOSE. Hra naozaj dobre, ale predstavte si, ze mate policu s taniermi, a medzi ne date obrovsky reprak a pustite ho. Cely interier vibruje, od dveri uz mam rozmasirovane koleno. No a vrzanie? Na fore jedna pani radila: "ja som si dala pod tie tlacidla na zamykanie auta na dverach papierik, a uz to tak nevrzga". Nuz, za vsetko vravi aj to, ze firmy, co sa zaoberaju odhlucnenim auta, maju vacsinou ako reklamu novu mazdu 6 Nastastie som to nasiel za 400 eur, takze to budem riesit.
JAZDA: Oproti citroenu ocakavane tvrdsie, ale v zakrutach sedi omnoho lepsie. Riadenie je ostrejsie, niekedy az velmi. Na dialnici pri 140 idete pri kazdom pohybe volantom okamzite mimo. Ale da sa na to zvyknut. Zakruty, ktore som si myslel, ze na citroene rezem rychlo, v mazde v tej rychlosti ani necitim. Je to ale novsie auto a uplne inak naladene, takze je to asi jasne. V aute je ticho az do nejakych 110km/h. A to naozaj ticho. Potom pocut zvuk od kolies a od spetakov, ktore su naozaj obrovske.
CELKOVA KVALITA: No, je to mazda.. Kvalita teda prekvapila ked otvorim dvere, tak na nich vidim na miestach zamky bielu zakladnu farbu. Uz otvorenie dveri je zaujimave- po potiahnuti klucky je v jej vnutri pur pena myslel som, ze len u vodica niekto nieco bastlil, ale je to tak vsade. V kombinacii s vibrujucim interierom by som o tomto aute ako o nejakom kvalitnom asi nehovoril.
Celkovo som ale s autom spokojny. Uz som si zvykol aj na distancny tempomat, a ked je menej aut, da sa to s nim vydrzat. Uz len dufat, ze auto vydrzi dlho a nebudu s nim problemy.

PS: Vsetko toto plati o aute z roku 2014 so starsim interierom. Mazda potom interier prerobila, a pribudlo tiez tlacidlo sport na automate, co dost pomohlo. Takze berte urcite radsej tuto verziu.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator