Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jak funguje hydractive 3 / 3+
del42sa
25.05.2018 10:40 - Re: Jak funguje hydractive 3 / 3+
99
jruze napsal(a):
Nemohl by sem někdo hodit umístění elektro ventilu (nebo ventilu) příčného vyrovnávání náklonu na C5 ? Pokud se tedy o toto nestará stabilizátor O podélného je mi to jasné tam se o to stará přední a zadní korektor za pomoci el.ventilů v BHI(ty samé co ovládají vejšku) - jsou pouze čtyři dva pro předek (nahoru-dolů) a to samé pro zadek + na každou nápravu ,,odpojovač" prostředních pérovacích jednotek(ztvrzování podvozku - tlačítko sport) - to že je to složitější jako že se v 90Km sníží podvozek je jen soft který ovládá ty samé ventily pro snížení a zvednutí za pomoci údajů dvou korektorů. nemluvím o amvaru který má tři korektory a další počítač (ten systém neznám jak přesně funguje) Pokud by to mělo fungovat musel by být na každé (pro každou) pístnici samostatný ventil.


nic takového v C5 není. Náklon je regulován/potlačen pouze odpojením středové koule od systému Hydractive 3+ Dojde tak k přitvrzení odpružení stejně jako u H1 a H2 a u H3+ navíc k přerušení vzájemné komunikace mezi protilehlými nápravami, které má H1 a H2. Zbytek řeší zkrutný stabilizátor v kombinaci s tužší charakteristikou odpružení. Co se týká předo zadní regulace při prudkém brždění nebo akceleraci, tam je to řešeno podobným způsobem, krátkým odpojením středové koule od systému. Stejným způsobem je regulováno i přílišné houpání při přejezdu po sobě jdoucích nerovností/vln.

Xantia Activa naproti tomu uměla měnit jak tuhost odpružení, tak tuhost zkrutného stabilizátoru + ještě k tomu dvěma přídavnými hydraulickými pístnicemi fyzicky potlačovat/vyrovnávat náklon vozidla v zatáčkách.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator