Nejedná se náhodou o limuzínu , kterou jsem řeil asi před víc jak rokek ? - auto mělo podobné přínaky a výsledek byl takovej e kolísal tlak na rampě a na podávacím čerpadle - po výměně byl tlakna podávačce v normě , začalo to hlásit EGR , po zahřátí se to hádalo atd... - vsledek zkoumání = vadné vysokotlaké čerpadlo(membrána) - dopadlo to tak e majitel odmítl zaplatit opravu a ani čerpadlo v nádrí a neměl ani peníze na tuto opravu-výměnu . Ten EGR to začalo hlásit také a po odstranění problému s tlakem na podávačce.(jinak tím olejem to řeili prodejci aby se toho vůbec zbavili.)
Podle mne je v tomto případě stejný problém(teoreticky je moné toto né opravit ale vyzkouet jestli by nebyla změna kdy se naplní vysokotlak olejem=je tam nalejvací otvor a ten olej tu mmbránu na pár Km utěsní pokud není úplně KO)