autodiag
|
21.04.2018 07:37 -
Re: Senzory tlaku v pneu
|
|

|
Mikra napsal(a): To je tak trochu uráka.
Kdyby se ventilky nemuseli s autem naučit ít (spárovat), tak by ily se vema autama v dosahu. Moje ventilky by hlásily únik tlaku nejen na mém, ale i na vech autech v jejich dosahu. e je ten dosah malý je druhá věc.
ne neni to urazka,je to realita 
vsak se pise ze se musi naucit,ale muzes mit plnou kapsu ventilku a reagovat auto nebude zadne pokud neni na tyto naucene..kazde auto funguje jen s naparovanymi ,jinak ne...
Mikra napsal(a): A za dalí si myslím, e kola se nemusí dret stále na stejným místě. Jestli se nepletu, tak antény jsou v kadým podběhu a tak by systém měl hlásit konkrétní kolo podle antény a ne podle čidla v kole. Ale protoe je u mě zvykem se občas vdycky plést, tak je docela klidně moný, e tak trochu blbost je tahle doměnka a ne ten předelý pokus o vtip. 
kolo se osazuje na miste na ktere bylo nakodovano
anteny najsou proto aby identifikovali kolo ale pro lepsi signal=mensi vykon vysilace ventilu=vetsi vydrz baterie
jsou dva druhy ventilku vetsinou kazda automobilka ma podobny system jako u C5 ,ale existuji diference v protokolu/komunikaci
druhy typ je povinny TMPS (od roku 2016) kde protokol je vicemene stejny ale kodovani/aktivaci ma zase vetsina odlysnou
dalsi typ mereni je dle obvodove rychlosti kola (BMW,VW a dalsi) |
| |
| |