Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Emise a pravděpodobně vadný katalyzátor
macman
16.04.2018 18:24 - Re: Emise a pravděpodobně vadný katalyzátor
99
Takže jsem googloval ten svazek k termostatu a nakonec jsem na netu našel prodávat samotné konektory s odporem.. Takže stačí tam jen dobastlit odpůrek??? Nevíme hodnotu??

Přední Lambdu měnil předchozí majitel (snad dokonce obě), takže jsem předpokládal že je dobrá... Teď přes zimu sem se s tím pohyboval kolem 9 litrů, ale mám to s 4 kvaltovým automatem a jezdím krátké trasy.. Takže mi spotřeba přijde v rámci možností rozumná... Tlaky změřit můžu, ale nehledal bych v tom problém...

To auto utržilo pěknou afku jedním servisem... Původní majitel (kamarád) nechával to auto komplet "dělat" včetně repase podvozku, rozvodů, náplní včetně oleje v převodovce.. Servis mu vrátil auto ve stavu, že cvakaly hydroštely, auto začlo žrát olej, po nastartování se dusilo a dokud se nezahřálo, tak pravidelně uvízlo uprostřed křižovatky... A do toho nouzový režim, lambda a katalyzátor...

Původně jsem předpokládal, že udělali špatně rozvody, jelikož to nesedělo na "značkách", ale rozvody byly správně.. Celá příčina byl špatný olej... Prostě tam nalili něco ultra řídkýho, takže motor vesele spaloval olej, kterej nedělal radost lambdasondám i katíku.. Ten motor má přece jenom už něco nalítáno, takže hydroštely i gufera na ventilech to nedávaly..

Po výměně oleje se vše vrátilo do normálu, auto najezdilo za rok pár tisícovek kilometrů, ale začal se vracet problém s katalyzátorem...

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator