jruze
|
07.04.2018 06:04 -
Re: Zadní ramena - vrzání, kola do A, atd. / C5 I,II
|
|

|
Já se vrátím zpět k přízpěvku který tu u není(nenael jsem a ve kterém jsem byl ,,zločincem") : to auto (ramena byly v dezolátním stavu) po víc jak roční jízdě kdy měli být dělané.
Oprava byla zadaná někomu jinému - nejednalo se jen o ramena ale + oprava topení, + přetěsnění pístnice, s předběnou cenou::
( Ahoj mam jen dotaz spise informacni , dali jsem C5 kombi do servisu tedy k soukromnikovi , jmenovat nebudu ....na vymenu ramen zadnich , no proste auto uz vrzalo skoro rok a uz to bylo moc , sdelil mi pribliznou cenu opravy cca 9000 kc a pokud pry budou nutne i nova ramena tak jeste + 4500 kč . Tak se jen ptam orientacne zda je to tak nejak v pohode cena .)
+ k tomu to není nikde uvedeno : přetěsnění pístnice,dodání dorazů nápravy,oprava topení.
Z mého pohledu byl můj zákazník p.Podskalský !!! a i tak dodrel předběnou cenu a pokud si něco ,,přirazil" tak asi měl proč(asi dělal + něco a měl v tom asi dopravu ke mně na dílnu a dalí)- mimo to vy koupíte ve za stejné peníze od skladu jako od výrobce? Jemu to jde do účetnictví atd.. na něj de záruka. Já se nikoho nezastávám ale jak je to tedy s těmi zločinci ?
Teď mám dalí objednávku (JÁ) tak pojďme to udělat tak e kdokoli z ,,komentátorů" můete přijít - já vám za 1000,- korun pronajmu na den dílnu s vybavením a dohledem,poradou atd.. (popř. co nezvládnete = vyvařím loiska a nová zpasuji) = vy si jen zaplatíte materiál,rozeberete,namontujete,převezmete záruku a dáte mi 10% z ceny do účetnictví + případné pokozený-zničený nářadí.
Tak na kdy ty ramena mám vzít do opravy ? (Středa odpoledne,čtvrtek)? Přednost má 222111222 aby se mu to vrátilo a mohl se napakovat. (nic na tom není = poradím a důleité udělám zdarma)=materiál odemne bude za nákup(aby si mohl přirazit- jen mu doúčtuji drobnosti jako vazelínu,odmaovák,závlačky atd.. co normálně neúčtuji+ energii = to je v ceně dílna za 1000,-) - tak dotoho u jsem objednal.
Takto vypadá má komunikace se zákazníkem (a málokdy se cena mění) |
| |
| |