Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Antipollution system faulty - dieselové motory
zgrafik
30.03.2018 00:24 - Re: Antipollution system faulty - dieselové motory
99
Zdravím,

na mém autě C5 III (X7) 2.0HD 100kw vyskakuje závada Antipollution system faulty a dle diagnostiky to ukazuje 3 závady s tím spojené, P0088 Ovládání regulátoru tlaku paliva, P1671 Regulace rychlosti vozidla a P0094 Palivový okruh. když závada vyskočí přestane fungovat tempomat, ale když auto nově po nějaké době nastartuji i když hláška přetrvává, tempomat znovu funguje. v příloze přikládám záznam závad z diagnostiky a deník z dnešního dne. Ale bych začal od začátku tak na podzim auto začalo při volnoběhu při čekání v koloně nebo na křižovatce chcípat a před tím to občas na dálnici škublo jako když to nemá naftu a pak to jelo dál a tak jsem nechal vyměnit regulátor tlaku nafty DELPHI 9109-927 na čerpadle paliva (na diagnostice žádná závada se neukazovala) a veškeré popisované závady zmizely. V prosinci se dělala klasická výměna oleje a všech filtru po 20tis. (dělám cca 2x do roka) a vše OK. před měsícem jsem nechal udělat vyměnit rozvody včetně vodní pumpy atd.. včetně řemene a napínacích kladky alternátoru a při té příležitosti vyměnil i žhavící svíčky jelikož to hůře startovalo a prý 3 byly opravdu špatné a tak dal všechny 4 nové. Auto jsem si převzal a po okrskách jezdilo bez závady, ale pak jsem najel na dálnici a vyběhla závada Antipollution system faulty. Při napíchnutí na diagbox to ukázalo uvedené závady plus, ještě opak nízký stav tlaku nafty při startu a přerušovaný signál otáček vačkového hřídele. Ač prý na snímač známí nešahal ani neodpojoval, původní byl lehce prý pootočený, ale měl jiný z jiného motoru tak ho vyměnil a již se toto neukázalo. Jelikož to hlásí P0088 Ovládání regulátoru tlaku paliva, tak jsem vyměnili i čidlo tlaku paliva 1920GW které jsem měl náhodou nepoužité z jiného auta kde nakonec nebylo třeba, ale závady pořád přetrvávají. Fyzicky auto má horší starty po delší době stání 10hod a déle, asi klesá nafta, ale tak po pár otočení si to škytne na jeden či dva a motor se rozeběhne a pak už to v průběhu dne startuje normálně. Jinak auto jede pak bez problému má tah a i při vyskočení závady neregistruji propad výkonu ani škubnutí motoru, jen to zapípá a rozsvítí nahlásí závadu a přestane fungovat tempomat. Dnes jsem ještě vyměnil 3 měsíce starý paliv. filtr který byl do poloviny trochu zašpiněný, nic hrozného, ale zatím jsem to neprojížděl tak uvidím, ale myslím si, že tím to nebude. nesetkali jste se někdo s něčím podobným?

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator