Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Schéma elekrického zapojení
cjeky
25.03.2018 22:09 - Re: Schéma elekrického zapojení
Za?iato?n?k
Takže jednotka E85 demontovaná, jedinný co zůstalo je čidlo složení paliva na přivodu k motoru, jinak vše demontované. Ono toho moc nebylo,jen stálé plus,kostra, čidlo teploty chycené k hadici od topení pouze lepící páskou a kabely ke vstřikům.Takže to bylo jednoduché.
Prošel jsem konektory ke vstřikům,k cívkám a velký konektor. Jo a hlavně konektroy k ECU. Tam nevím jestli to bylo součástí konektoru nebo ne,ale přišlo že tam je na některých pinech něco jako lepidlo,rosol nebo nevím jak to popsat. Očištěno,prostříkáno sprejem na kontakty.
Ještě se mrknu znova na kontatky od časování vaček, zapomněl jsem na jejich snímače poloh.
Objevila se po 60 ti km po asi 4tém startu "service" "engine management system faulty" a zase poloha klapky. Každopádně motor teď běží na všech 6 a při jízdě žádný problém nebyl.

Předstih je v pořádku (byl do 10) .Poloha vaček podle diagu je stále 35 obě. Při přidání plynu to třeba skočí na 36,možná problikne i 37 ale jinak se nic neděje. Nechal jsem napíchnout jinou v6 a podle diagu měl obě vačky též na 36. Při přidání plynu 37. Takže tam asi problém nebude. Třeba to někdo z přítomných vyvrátí.


klapka řešena .link.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator