Auto hlásí chyby ne třech válcích na 1. 5. a 4. dalí bylo myslím jetě jako hláka na neidetifikovaných válcích, na 1. zkrat cívky, mimoto tam byla hláka chyba kolem ventilu časování vaček a předstih víc jak 23, hodnoty ventilů časování tuím kolem 30., e je stočené sice nemá s tímto nic společného ale datum v zonách vyplňuje počítač né línej diagnostik. No u mne to popojelo 15. metrů jestli svítila kontrolka nevím ale tyto chyby tam byly kdy jsem to připojil na diagnostiku kvůli odtlakování = to nemá s ecu nic společného a ohledně a ani vmístech kudy vede stará a i nově protaená trubička nejsou ádné snímače a kabelá. Dobrá sjedem do zn.servisu na zjitění důvodu závad? Ale jesli si pamatuji tak ty elektro ventily jak jsi říkal měnili právě kvůli něčemu podobnému a i rozvody jestli kvůli rozvodům nebo proč byla dole vana také nevím , chybné hodnoty byly v nápovědě (ja tyto motory nedělám tak hodnoty neznám) .
A proč zkuenost ? no proto e holt budu muset se zdrovat při přímání aut do opravy s diagnostikou před zákazníkem a také prohlídkou vozu abych nemusel řeit i nějaké eventuální pokození. kadá zkuenost je k něčemu dobrá.Opravdu netuím jak a čím to mohlo vzniknout a jak na to můe mít vliv protaení trubky za motorem mimo veho co by mohlo to mohlo vyvolat,něco pokodit nebo vyvolat.Pro znalé tohoto motoru čím by protaená jiná trubička podél původního pavouka mohla pozměnit časování motoru,zkrak cívek atd.. mimoto ty cívky (koukal na to mladej se zákazníkem při ,,reklamaci" rozsícené kontrolky) byly pod olejem - ten jsem tam asi nalil já.
Mohl by sem dát foto chyb - nafotil si je do telefonu ?
ti co mají a umí s diag doufám potvrdí e nulové datum v zóně neexistuje páč to je datum který je v PC v den kdy se mae . A jestli lu ? no a se k tomu vyjádří jiní znalí.