A přibyla nová zkuenost = auto do té doby ne přijelo ke mně bylo v pořádku - po výměně tlakové trubky hydrauliky (té slabé z pavouka) auto hlásí chyby na třech cívkách,chyby na variatorech časování vaček a jetě něco jak velkej předstih??? Take to vyznělo jako e jsem rozházel rozvody (velký předstih,chybné nastavení vaček) a asi vyměnil několik cívek.(na 3.0 i) nebo jak bych si to mněl vysvětlit fakt nevím? Deník je plnej a zony také tam se nedá dohledat od kdy(neuloí si chyby a ale diag si uloí natěstí i co se s ní dělalo pod tímto vin a kompletní načtení stavu v době připojení (odtlakovával jsem hydru.) Mimo to auto je stočené.
Jo já mám taky zkuenost.
Co se dělo v "dílně" netuím,nebyl jsem u toho,co je velká koda a zkuenost. Nemůu soudit. Nikoho jsem z výměny cívek neobviňoval!!!
A kdy přijedu autem které je naprosto v pořádku (a na ty úniky LDS), ádná kontrolka nesvítí a auto jede naprosto v pořádku. S očekáváním jedu pro opravené auto a místo toho při předávání slyím jen "Jooo svítí tam kontrolka a jsou tam nějkaý chyby" . Jak je to moné?? Kdy jsem tam to auto dával tak nesvítila! Take místo opraveného auta mám teď naprosto nepouitelné Ono je lehčí házet vinu na někoho jiného, e jsou patně udělané rozvody,e auto je stočené apod. To se zjistilo podle toho e se od 2013 nevyplňovaly km v zonách ? Vzhledem k tomu e to předchozí majitel v tom roce koupil s danými km koupil a znám ho dobře,tak vím e se s tím od koupi nemanipulovalo.Nevyplněné zóny mohou být pouze "lenost" člověka který mazal chyby.
Moná to vechno byla jen shoda náhod,ale to je KU**A smůla e se to rozbilo zrovna v servise.
Take ze servisu jsem odjíděl jestě zoufalejí ne kdy jsem tam auto dovezl a o pár tisíc lehčí.
A je jen otázka kolik mě bude stát oprava této opravy.
Jinak to uvedu na pravou míru. Auto hlásí chybu na jedné cívce. Na válci č5 a to i po přehození cívky na jiné místo. Kdy u se to tady předhazuje tak by bylo dobré znát věc i z druhé strany.