Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Hydraulické koule pérování C5
del42sa
07.03.2018 12:37 - Re: Hydraulické koule pérování C5
99
autodiag napsal(a):
ja za sebe neverim ze jsou koule stejne a ze material nembrany je jiny,jednak jsou jine kapaliny (LHM/LDS) a jednak zelene koule propousteli nembranou tlak,kdezto ty sede(C5) ho nepropousti a vydrzi cca 300 tisic bez udrzby,vetsinou se u nich nembrana prorazi.....tak at mi nikdo netvrdi ze v tom neni rozdil
tema vrtani otvoru jinych nez ktere by tam meli byt asi komentovat nechci vubec


čteš co ti lidi píšou ??? asi ne, jinak by jsi nemohl psát takové kraviny. Dusík propouštěly zelené koule s JEDNOVRSTVOU membránou. Ty zelené koule se třema důlkama mají VICEVRSTVÉ membrány, tj. stejné jako šedivé koule pro C5. Použitá guma je také stejná, změna kapaliny je z úplně jiných důvodů a ne kvůli nějaké membráně. Jde o to, aby se co nejvíce prodloužily servisní intervaly na výměnu oleje a PSA mohla dávat záruku na bezúdržbost Hydractive 3.

"Syntetická kapalina hydraulického systému zase zabezpečuje menší tření diky lepší viskozitě. Diky těmto zlepšením je nový systém odpruženi bez nároků na údržbu v průběhu pěti let anebo 200 000 km."

.link.

parametry/viskozita LHM/LDS:
.link.
.link.

"Jak pise Martin proc tam cpat neco jineho ?" třeba kvůli ceně ? nebo jinému tlaku ? těch důvodů by se našlo jistě vícero. Ale musí to dělat někdo kdo tomu rozumí....

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator