Chyba, pokud pominu e jsi neprovedl odtlakování (a pomocí diagnostiky anebo podloením karoserie a nízká poloha - Jumepův způsob), tak kontrolu mnoství LDS prováděj zásadně při sputění auta do nejnií polohy
Ale pokud jsi přelil, co předpokládám, tak si ohlídej, a ti nevyteče LDS z nádrky na BHI !
Ty myslí e Jumepův způsob je stejný jako odtlakování ? nebo je to jen uvolnění čepů ? ( odtlakování je po dobu tří minut otevřené ventily) a podloení karosérie a spodní poloha ?? nezblbne to elektroniku která si myslí e u je ve spodní poloze a vlastně není a tu hodnotu si zapamatuje ( otevřené ventily 3 minuty - poté vypnout klíček na 1 minutu aby si elektronika tuto polohu zapamatovala - odpojit aku) Je to stejné ? myslím e auto na palkách je na dorazech? Ale účel to splní to je pravda.