Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Mytí motoru
cjeky
22.01.2018 22:29 - Re: Mytí motoru
Za?iato?n?k
Tenhle návod jsem koukal. Je to dobře popsané. Pak taky ale v komentech píše že snad dekl číslo 2 (AL) dělal ještě minimálně jednou, protože to úplně nesedí a musí se dávat velký bacha kam dává tmel, jinak to poteče.
doslovně "I found out what the problem was on mine, (i did the second cover another 2 times after this video) the mating surface on the engine and the outer edge of the cover do not run parallel with each other. I put marker down on the mating surface then pressed on an A3 page which gave me an outline of the mating surface with bolt holes, then cut out the paper with a scalpel (Exacto knife) brought this over to the rocker cover and drew around that, then I knew what path to take with the sealant. It was quite a bit different in some areas and should avoid certain areas having less sealant in contact with the 2 parts."

Pokyny výrobce tmelu mᚠnamysli dostatečné odmaštění,odvětrání atd? Je ještě otázka jaký tmel použít. V tomto uvedeném videu používá Loctite SI 5980, v komentech zase někdo použil Loctite 5990.

Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  

Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator