Mám poprvé C5 s automatem. Po dvou měsících naprosté nadení. Poprvé jsem jezdil loni 4000 mil s automatem a tam bylo jen kolečko bez manuál módu. No Chrysler 300 C měl 3,6 benzín a 290 koní a na silnicích v USA s maximem 110 km/h opravdu sekvenční řazení nikomu nechybělo.
Dnes jsem byl na letiti v Táboře učit dceru i syna a na zmrazcích jsme to testovali. Kdy se dá snow mode, tak na zastaveném autě se ukáe D3 a míň ne trojku se tam nedá dostat. Take snow mode omezuje akcelerační i brzdící účinek motoru na minimum tím, e se rozjídí na 3. Samozřejmě bez hydroměniče nelze jezdit 1200 otáček na troku při rozjezdu a to v naprosté pohodě. Při 40 u to tam dává čtyřku. U manuálu mi to auto chcípalo nebo drnčelo a ničilo dvojhmotu.
Tady je myslím přednost klasického hydroměniče před DSG, robotizací a jinými pokusy.
Vítej v klubu a v 21 století
Dva měsíce , počkej dva roky a jako já nebude sedět v manuálu. Já mám u fóbii e bych měl jít zpět do předpotopního stroje kde se při jízdě musí pořád na něco lapat. To si pak člověk můe místo auta pořídit lapací autíčko nebo tříkolku.
Ale musí se to pořád propagovat. Třeba se to časem změní a nebude to taková exotika.
Né e bych chtěl teď kupovat auto. Ale pohled do inzerce je tristní. Samé lapací autíčko...