Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi
PeterLa
28.10.2017 09:53 - Re: Nestartuje / C5 II 1.6 Hdi
99
To bolo asi prvé čo som robil. Takže po včerajšku už čerpadlo ahá. Viem to len podža toho, že keď odpojím spiatočku, tak pekne vytláča. Tak som to dal na Lexiu:
Permanentní porucha
Obvod relé žhavení Nenapájené relé a napájené Svícky
Permanentní porucha
Signál snímače teploty poívodního vzduchu (průtokoměr) Zkrat na plus nebo poerusení obvodu nebo poílis vysoká
hodnota
Permanentní porucha
Signál průtokoměru Poerusení obvodu, zkrat na plus nebo na kostru v napájení snímače nebo na signálu
Permanentní porucha
Obvod relé žhavení Ovládání ve zkratu na kostru nebo otevrenŚ obvod
Permanentní porucha
Obvod relé žhavení Napájené relé a nikdy nenapájené Svícky
Permanentní porucha
Regulace vysokého tlaku paliva tlak v rampě je nižsí než minimální
Permanentní porucha
Funkce chlazení integrována do rídicí jednotky (chladicí ventilátor s motorem) Obvod je poerusen nebo je teplota poílis
vysoká
Permanentní porucha
Signál teploty nafty Zkrat na plus nebo poerusení obvodu nebo poílis vysoká hodnota

Vzduchová váha je odpojená tak to preto.
Regulátor vysokého tlaku evidentne nepúša do railu. Pri teste pekne cvaká. Toto vypísala Lexia:
Permanentní porucha, Regulace
vysokého tlaku paliva tlak v rampě je
nižsí než minimální
:
Kód závady : P1113
Otáčky motoru : 2537 min-1
Tlak paliva : 0 barů
Omezeny tlak paliva : 376 barů
Průtok čerpadla : 30 mm3 / sek.
Napětí regulátoru průtoku paliva : 2509 mV

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator