Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Výměna palivového filtru a čerpadla + odvzdušnění / C5 II 2.0 HDi
StevoH
23.10.2017 11:47 - Re: Výměna palivového filtru a čerpadla + odvzdušnění / C5 II 2.0 HDi
99
Shakal007 napsal(a):
Kluci uvidíme jak budu u auta, rozhodne došlo na to ze se mi auto zadusilo, pres pumpu jsme ho rozjeli ale byly špatné starty, prostě až na třetí otočeni startéru, předtím chytalo na drc,no a podruhé proste zdechlo a uz se neoživilo, tedy starter točí ale nemá snahu a ani naznak ze by chtělo znovu naskočit jelikož je to moje první velká zkušenost s bordelem v naftě tak jsem vyměnil filtr a pak jak jsem sel po vedeni zjistil jsem ze drhne i čerpadlo, nove samozřejmě neni je z vrakoviště i tak stalo na můj vkus dost ale předpokládám ze jestli přijelo na aute tak bude dobré, ještě me napadá ze bych mohl vylit i tu naftu co jsem koupil (Shell) protoze je to nějaká divná nafta ( předtím po tom bordelu jsem nádrž vypumpoval do sucha takže z toho bordelu by tam nic byt nemělo.


Ahoj, mal som podobnu podivnu situaciu. Popisem co sa dialo a ako som to vyriesil:

Po natankovani plnej nadrze priemium paliva som presiel 2km a odstavil pred barakom. Rano som nenastartoval. Rozobbraty palivovy filter (cisty), natankovana na 100% nafta, palivovy okruh v pohode, nemal som diag., tak som si povedal, ze treba odcerpat nafty z nadrze, ze si nedokaze potiahnut, lebo je do plna. Odcerpal som 6l, do filtra som dal trochu vif, toto som prepumpoval az do cerpadla, pre istotu som kukol konektory (regulator tlaku a prietoku), vsetko vyzeralo byt ok, skusil som nastartovat (pred tym vsetko neuspesne, motor iba tocil bez paliva), nic. Potom sa mi podarilo rozbehat diag, vypisalo chybu "elegmag. ventil prutoku paliva, obvod prerusen" -prisudil som ju odpojeniu a zapojeniu konektora pri kontrole, takze som ju vymazal. Startlo na prvu supu, neveril som. Od vtedy vsetko v poriadku az do dalsieho tankovania. Po 2 km na parkovisku na volnobehu skapalo. Zase motor tocil ale nenastartoval. Znovu som zopakoval proceduru co zabrala minule (vybrat 5l nafty, do filtra vif, prepumpovat do cerpadla, pozriet konektory, spustit diag - znova ta ista chyba - vymazat ) predsa musim sa dostat niekde do garaze. Nastartoval som, isli sme rovno ku kamosovi do garaze 15km. Po zaparkovani som chcel znovu nastartovat ale nic. Prisiel mi aj ten ventil, tak som ho vymenil, kedze konektor vyzeral byt ok. Nepomohlo, chyba sa stale objavovala. Volal som jumpeovi, ktory mi pozrel nejakych papieroch, ze najpr skontrolovat konektor, potom kable, potom riadiacu (pripadne vymenit) a potom az vymienat ventil, ci cerpadlo - cize som na to isiel od konca. konektor vyzeral dobre, tak som rozkabloval zvazok az po riadiacu, kable dobre. Zo zufalstva som rozobral konektor, prihol tie nozicky-ci vidlicky a poskladal cele auto naspat bez nadaje, s hlavou ako auto odtiahnut na kontrolu ridiacej. Vymazal som chybu a startlo na prvy krat, skoroma svihlo.

Long- short story: postupoval som sice podla svojej logiky no v opacnom poradi, pomohla mi az specialnejsia dokumentacia (dik jumep), pretoze pracovne postupy mam, ale asi nie vsetky. Podla diagnostiky som mohol hned usudit ze je to konektor a prihnut ho, no holt ucime sa vsetci. 3tis km odvtedy a auto slape ako nove, plus obcasne poklesnutie otacok na volnobehu som od vtedy ani raz nezaregistroval.

P.S. z nadrzou to nakoniec nemalo nic

P.P.S. bublinky v tej priesvitnej hadicke mi nerobili nikdy problem, vacsinou hned zmizli po nastartovani, bez rucneho pumpovania, ci ineho zasahu.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator