Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Výměna palivového filtru a čerpadla + odvzdušnění / C5 II 2.0 HDi
jruze
23.10.2017 09:40 - Re: Výměna palivového filtru a čerpadla + odvzdušnění / C5 II 2.0 HDi
U??vate?
autodiag napsal(a):
ja mam zkusenost takovou ze i kdyz byli na klapkach delky sani (Y) obe klapky zavrene nebo rozpadle auto jde bez problemu nastartovat
ja bych asi ani prozatim nehledal problem v EGR kdyz mel sundane jen palivove vedeni,zameril bych se hlavne na nej (viz bubliny -zalezi ovsem jake) a filtr ktery jak vime dokaze pri neodborme nebo neopatrne montazi pekne nasavat vzduch
muzes tocit auto na spray ale se vzduchem ve vedeni nebude tlak na railu a tim padem auto stejne nechytne


Z kraje psal že mu auto nejelo dobře už před jeho zásahem a proto štrachal v pal.soustavě.No otázka je co tam dal za čerpadlo a v jakém stavu(určitě né nové),potom proč auto nechtělo předtím? - když budou klapky zavřené tak by to mělo chytit a možná i jet ale jak? EGR to dovede zdusit,ale mělo by to mít při startu alespoň nějakou snahu-souhlasím ale on bude mít jak zavzdušněnou soustavu tak ještě nějaký problém k tomu- pokud to chytne na sprej vyloučí rozvody,když odpojí hadici od sání uvidí stav EGRu=kouř ze sání KO EGR , otázka je co jednotka? mockrát nejde načíst rovnou a musím ji zadat ručně a jede to a dají se načíst měřené hodnoty a i chyby.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator