Já u se k tomu nebudu vyjadřovat - nemá to smysl - jen e si myslím e Citroen začal upadat a od C5 - od té doby začali jen detajlní úpravy a nic víc jen jisté věci jen zkomplikovali elektronikou , vynechávali dost podstatné věci (jako kontrolu a signalizaci některých komponentů jako nesvítící některá árovka - to u uměla CX a teď to hodili jako novinku do x7,natáčení světel do zatáčky (fantonas a potom a C5II) a toho je spoustu) narozdíl od jiných automobilek které se snaili 10-20let starých plusů u Citroenu dohnat a vylepit. Ale to můe psát jen ten kdo o těchto autech něco ví a v té době se věnoval opravám aut - proč se v tá době kadý bál a utíkal od Citroenů? protoe tam byly prvky které nikde jinde a nikdo o tom nic nevěděl-neuměl to opravit
pro del42sa íjeme v realitě né vlastní ale bez uráky tobě asi ne-vlastní.
Já jsem byl jeden z 5. kdo vlastnil CX v republice, měl jsem kompletní manuál (to co dnes má pomalu kadý)- v tu dobu se platil 5.-10000,- a mne jen dalích 10000,- stál překlad a vytitění - byly tam věci o kterých se kodovkám,igulům,trabantům,varburkům,moskvičům atd.. ani nezdálo (to byly auta co tu v tu dobu jezdili)
A příjde mi e se citroen jen chystá a ne se dochystá tak to jiné automobilky mají dávno zavedené v provozu.