Jestli nějaké zařízení odebírá výkon z baterie nebo z motoru je úplně jedno, protoe i do té baterie se nějak musí ten odebraný výkon dostat zpátky a reagoval jsem na tu část o energetické učinosti odpruení vzduch versus hydraulika nikoliv co je konstrukčně jednoduí nebo pohodlnějí.
Napsal jsem poměrně zřetelně, e H1 a H2 mají větí energetickou náročnost z toho důvodu, e mají neustále poháněné čerpadlo, protoe hydraulický systém iví kromě pérování jetě řízení a brzdy, zatímco v systému H3 ve kterém jsou řízení a brzdy oddělené čerpadlo iví u jen okruh odpruení take je logické:
-e neběí stále
-e nemá nic společného s brzdami
-e slouí pouze jako zásobník kapaliny samostatného okruhu řízení
"pokud se bavíme o C5" - páni a o čem jiném bychom se bavili ? o H3 ve kodě favorit ?
e zrovna tobě bude potřeba to vysvětlovat mě skutečně udivuje.