Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Co nového chystá Citroen
del42sa
11.09.2017 18:21 - Re: Co nového chystá Citroen
99
autodiag napsal(a):
rekl bych ze pneumaticky podvozek je jednodussi a i mene energeticky naroznejsi nez hydro , vysledej je +- stejny


to platilo pro starý systém H1 a H2, kde čerpadlo běželo neustále a bylo to napojené ještě na řízení a brzdy. Naopak od H3 se to stalo docela dobře porovnatelné se vzduchovým odpružením co se energetické náročnosti týče.

Proti vzduchovým měchům a kompresoru má ale hydraulika jednu výhodu a tou je vzájemné propojení protilehlých náprav, které má vliv na komfort. Kdysi jsem se o tom rozepsal tady : .link. bohužel některé odkazy na obrázky už nejsou funkční.

Tohle vzduchové odpružení neumí nehledě k tomu, že mě osobně pořád přijde svezení v Citroenu lepší a pohodlnější.

@eisy811: co se týče H4, tak tam se právě očekával další pokrok ve smyslu lepší učinnosti, nižší hmotnosti odpružení obecně a ještě nižších energetických nároků. Něco měli v Citroenu už rozpracovaného, ale vedení to zařízlo.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator