Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Ztráta účinnosti katalyzátoru, díra v plynu a hydroštel / C5 II 2.0i RFJ
macman
25.06.2017 13:54 - Re: Ztráta účinnosti katalyzátoru, díra v plynu a hydroštel / C5 II 2.0i RFJ
99
Motor má pouze elektronickou škrtící klapku a čidlo tlaku... nic víc na sání není... Šlo mi o to, jestli je teplotní čidlo v tom snímači tlaku, nebo v klapce... A hledám, tak samostatné čidlo teploty pro tento motor nikde nenabízejí...

Dneska je auto na dílně na zvedáku, kontrolujeme rozvody... Abychom se vůbec dostali ke šroubům horního krytu rozvodů, museli jsme svěsit motor... Díry na vačkách jsme zaaretovali a nesedí aretační otvor na klice (mimochodem tak blbej přístup).. jelikož přípravek bude až zítra, zatím jsme na to mrkli akorát kamerou a nesedí to.. Když podle kamery sladíme kliku, nesedí vačky.. ale není to o celej zub.. prostě o půl zubu...

zítra budou přípravky, tak se pozná víc...

P.S. teď mi docvaklo že jsem blb, klika se točí 2x rychleji, než vačky... Takže pokud nesedí vačky o půl zubu, tak je řemen skočený o zub na klice...

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator