Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Ztráta účinnosti katalyzátoru, díra v plynu a hydroštel / C5 II 2.0i RFJ
macman
24.06.2017 15:22 - Re: Ztráta účinnosti katalyzátoru, díra v plynu a hydroštel / C5 II 2.0i RFJ
99
Takže další část dějství... Chyba katalyzátoru se po opětovném vymazání objevila hned po nastartování motoru... Vytáhl jsem tedy osciloskop, sice si s měřením lambda sond moc nerozumí (až třetí osciloskop jsem přinutil něco zobrazit), ale průběhy na obou vypadají cca tak jak mají vypadat (střídá se napětí 0,2-0,9V a hrany jsou relativně ostré)... Jediný problém je v tom, že lambdy nejsou originální, měnil je jeden ze servisů předtím a prý třeba záleží i na délce kabelu..

Máme v rodině ještě peugeota 307 s motorem NFU (dával se to Xantie), nevíte zda jsou lambdy shodné??

Jinak jsem si všiml, že čislo teploty vzduchu MAT při dnešních teplotách dává nesmysly.. Je horko, ale 60 stupňů vzduch asi fakt nemá... Kde to má MAT senzor?? Je součástí MAP senzoru?? Jde to nějak vyčistit, nebo rovnou objednat??

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator