Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Ztráta účinnosti katalyzátoru, díra v plynu a hydroštel / C5 II 2.0i RFJ
macman
22.06.2017 22:34 - Re: Ztráta účinnosti katalyzátoru, díra v plynu a hydroštel / C5 II 2.0i RFJ
99
Ten mogul jsem tam nelil já.. to původní majitel.. Já tam jen pro jistotu dolil litr (víc by bylo přes max) kvalitní 10W40, která splňuje specifikace olejů pro tenhle motor... Bude se dělat výmena oleje, ale až bude auto na zvedáku...

poučku objem ničím nenahradíš samozřejmě znám... ale přemýšlím a souvislost mě nenapadá... Nápověda???

Dnes najeto cca 200km a chyba katalyzátoru se vrátila... To budu řešit až po kontrole rozvodů...

Důvod, proč hydra už necvakají mne napadá jen jeden.. že by aditiva z polosyntetiky rozpustily nějaký ten karbon co ovlivnil funkci hydroštělu..

Protože množství oleje by nemělo hrát roli.. pokud není oleje nějak kriticky málo (je v ryskách) hydra neklepají..
S tou viskozitou je to taky blbost, protože 15W-40 a 10W-40 mají letní viskozitu stejnou... Navíc hustší olej se spíše lil, aby vychozené hydroštely necvakaly a spíše by způsobil nedovírání ventilů...

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator