Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Ztráta účinnosti katalyzátoru, díra v plynu a hydroštel / C5 II 2.0i RFJ
macman
22.06.2017 12:29 - Re: Ztráta účinnosti katalyzátoru, díra v plynu a hydroštel / C5 II 2.0i RFJ
99
Takže další den a další zjištění... Když jsem se v tom včera hrabal, tak tím, že jsem měl venku klapku, pro jistotu jsem potom udělal adaptaci ŘJ motoru.. Přišlo mi, že se to trošku zlepšilo, ale zase s autem nejsem tak sžitý abych něco extra poznal... Dneska přijel kamarád od kterého mám to auto, že pojedeme někam na oběd, tak jsem ho nechal řídit..

Prý nikdy za tu dobu co auto měl, nikdy nejezdilo takhle dobře.. Převodovka prý řadí přesně jak má a při řazení v jakémkoliv režimu nekopne.. dokonce začala i konečně správně podřazovat.. (s převodovkou měl problémy, dokonce jí nechával repasovat a stejně mu prej řadila naprd..) Hlavně ale zmizela prodleva mezi zmáčkutím plynu a akcelerací.. Prej tam bylo vždy hluchý místo (možná proto byl problém s řazením - že by převodovka dostala info od motoru, že je plyn zmáčkutý - ale nic se nedělo), konečně to táhne i od nízkých otáček...

Že by tedy po těch mnoha zásazích v různých servisech nikoho nenapadlo adaptaci udělat??

Dušení po startu tam sice nějaké zůstalo, ale je to takřka neznatelný...

Závadu katalyzátoru jsem vymazal, zatím chyba motoru nesvítí, ale to neznamená, že se neobjeví...

Hydroštely jsou stále zticha... Je fakt, že když jsem od něj auto bral, tak asi po týdnu cvakání jsem koupil litrovku oleje a i když byl olej někde mezi středem a minimem.. prostě jsem jí tam frknul... Další den to ještě cvakalo, ale potom přestalo... Toto si ovšem neumím vysvětlit... Přece jenom litr správného oleje nijak zásadně nezmění viskozitu toho mogulu 15w-40 co tam lil on... Je možné že je to jenom shoda okolností a zase se rozcvakají..

Poslední věc.. stále bych chtěl zkontrolovat rozvody, ale mám problémy s kolenem, takže čekám až bude mít známý volný zvedák.. Ale podle jednoho návodu se klika aretuje dosti atypickým přípravkem do setrváku, na videích zase pro změnu dávají tyčku pod řemenicí klíňáku.. jak to děláte vy??

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator