Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Ztráta účinnosti katalyzátoru, díra v plynu a hydroštel / C5 II 2.0i RFJ
macman
21.06.2017 15:17 - Re: Ztráta účinnosti katalyzátoru, díra v plynu a hydroštel / C5 II 2.0i RFJ
99
Sice si tady trošku povídám sám pro sebe, ale dneska jsem měl čas se celý den auto věnovat...

Takže klepání hydroštělů je zcela náhodný jev.. Někdy nastartuju a klepají celý den, poslední dva dny o nich nevím...

Co jediné, zhoršilo se chcípání motoru po prvním nastartování... prakticky nejsem po nastartování schopen přidat plyn... Je nejlepší to chvíli trápit s rychlostí, jakmile to zdechne, po druhém startu je to zcela ok... I když se nebudu snažit rozjet, je znát jak motor po prvním startu sám se sebou bojuje...

Rozebral sem sání,že vyčistím škrtící klapku a je zcela čistá...vzduchový filtr nový, takže poslední servis se v tom taky hrabal..

A aby kromě keců byly i nějaké hodnoty...

zkusil jsem to napíchnout.. klapka drží kolem 600mV, hodnoty nikam nelítají... čidlo teploty nasávaného vzduchu ukazuje zhruba o trošku víc než je okolní teplota, ale nesmysly to nejsou...

Tak a něco co zcela v normálu není..

úhel posunutí vačkového hřídele na volnoběh ukazuje kolem 30, podle nápovědy lexie by tam mělo být 3
v otáčkách kolem 3000 by měla být hodnota kolem 30 a je ve skutečnosti 50.. Co to znamená?? funguje blbě ten fázový posun, nebo to může indikovat skočené rozvody???

Nemám žádnou zkušenost s benzínama, takže je normální, že první lambda dokolečka stoupá od 300mV do 1000mV a pak spadne zase na 300mV a pořád se to opakuje.. Zatímco druhá lambda stoupá od 300mV do 700mV s tím že když má první lambda nejméně, druhá má nejvíce a naopak???

Doufám, že někoho z vás něco napadne... .-)

Díky

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator