Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Ztráta účinnosti katalyzátoru, díra v plynu a hydroštel / C5 II 2.0i RFJ
macman
19.06.2017 23:48 - Re: Ztráta účinnosti katalyzátoru, díra v plynu a hydroštel / C5 II 2.0i RFJ
99
Takže dnes jsem měl konečně na auto čas a celý den jsem s ním jezdil...

Takže s cvakáním hydroštelů je to jinak... hydroštely dodržují noční klid... včera v noci jsem to startoval a nic necvakalo... dneska jsem s autem celý den jezdil jezdil.. najeto přes 200km a cvakaly pořád... Teď v noci mi to nedalo a šel jsem to nastartovat... a zase necvaká... Takže buď opravdu dodržuje noční klid, nebo je to teplotně závislé.. Nabiju notebook a jdu zkontrolovat čidla teploty motoru... Protože kdyby byly rozvody o zub, jak by to ovlivnila teplota??

Ta díra v plynu po nastartování je fakt brutální... stál jsem asi 10s uprostřed křižovatky a auto nevědělo jestli má chcípnout nebo ne.. Když chcípne, tak po dalším nastartování je to zcela OK.. Ale první přidání plynu prostě neexistuje.. dusí se a nereaguje na plyn... Jediný fígl je protůrovat motor na neutrál a pak to jede OK... Tohle mi dělala na jednom autě škrtící klapka... Takže může to být tím VVT ventilem, nebo spíše někde problém se vzduchem???

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator