Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

||
 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Klesání přední části vozu / C5 I,II
jruze
22.05.2017 15:49 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
U??vate?
DanV napsal(a):
To není tak jak si mysliš, tím že aktivuješ tlačítko sport se pouze zvýší citlivost na snímané hodnoty, které aktivují tvrdé pérování. Jumep měl myšlenku, že když přepnu Hydractive 3 + pouze na Hydractive 3, BHI nebude aktivovat cívky pro tvrdý režim nedojde k případnému zaseknutí regulátoru.

Jinak BHI si samozřejmě hlídá to, že když mění výšku tak tak nemůže uzavřít regulátory.


To ano ale když jsou zavřené auto se zvedne- to jestli se za provozu hýbou a jak je vedlejší - pokud se hýbou přerušovaně ,,odpínají" prostřední kouly- pokud je odstavíš nechají odpojenou prostřední kouly- ty ale řešíš problém se zvedáním a né s tuhostí pérování nebo se pletu? myslíš že to vyřeší prostřední koule? nebo že tím bude vyřešen přetlakovej ventil který nesouvisí s elektroventilem?= když se zadře elektroventil bude to buď tvrdé a nebo měkké.Ale dělej jak myslíš Pokud si myslíš že to tak je odpoj jen konektor vyjde to skoro nastejno.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator