Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Klesání přední části vozu / C5 I,II
DanV
20.05.2017 23:53 - Re: Klesání přední části vozu / C5 I,II
99
To co píšeš dává smysl. Když bude regulátor pořád v tvrdém režimu tak je přívod oleje do pístnic v regulátoru zavřený. To by pak odpovídalo, že když po krátké pauze co odpojím aku a zase připojím běží čerpadlo v pohodě a jak se naplní středová koule na max tak už nemá olej kam jít a čerpadlo začne být přetížené a točí se ztěžka. Jen mi není jasné, když odpojím aku a slyším syčení, kudy ten olej se vrací, protože ventily v BHI jsou uzavřené. Takže jedině ta vracečka, ale ta by měla být je pro odpuštění oleje od šoupátka ovládané cívkou.

Pak jsem jště zapomněl napsat, že když auto leželo na předku a nechtělo se zvednou, tak když jsem to dal na hever a sundal kolo tak se pistnice začala vysouvat, ale bylo to bez zátěže. Když jsem to dal auto zpět na zem ta to sílu nemělo na zvednutí. Tak mě napadá, jestli nemůže být seknutý ventil na spouštění v BHI

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator