| 	
	| autodiag | 
			| 20.04.2017 06:55 -
				Re: Kolísání otáček / C5 III 2.7 HDi V6 |  |  
	|  
   | nVi napsal(a): Kdy ty váhy vytáhnu za chodu tak auto jede bez nouzoveho reimu do nouzáku padne a někde parkrát vypnu motor. =>Váhy jsou jediná věc kterou jsem změnil a motor o ní neví a přitom to změní chování celýho auta a to mě vede k tomu e je váha v háji. 
 vidis a to je jeden z tvych omylu,pokud vahu odpojich auto jede ve zcela jinem rezimu a ty to jako laik a uzivatel nepoznas
 
 
 nVi napsal(a):
 V jednotce před odpojením byla pouze chyba havících svíček.Lexia/diagbox píou dalí problémy(nic co by se nedalo při dlouhém odpoledni opravit) ale ádnou která by se týkala motoru.
 to ale neznamena ze problem neni
 
 
 nVi napsal(a):
 Jdu pragmaticky u mám objednanou svoji Lexii, chci se naučit co a kde jak vyčíst z diag. a opravit jsi to sám pokud je to moné. 
 nechci ti radit,stejne si vzpomenes az neco po...,ale zrovne uX7 a s tvym motorem neni moc prostoru pro pokusy a uceni
 
 
 nVi napsal(a):
 Protoe v Citroenu by mě tahle dalí "sranda" vyla zase hodně draho pokud bych vzal výčet co je potřeba udělat.Komplet Diagnostiku/Seřídit podvozek/Udělat geometrii - to jen za práci je tak 4k5.
 Ale stejně to tak skončí e jim to tam nechám pokud tam půjdu s podvozkem, ale těch peněz :/
 
 takze jedine co na svete existuje je servis citroenu???  treba v pripade podvozku mas pomerne znaleho cloveka primo v Brne,neni duvod jezdit do znacky kde tomu rozumi mozna mene jako ty v nekterych pripadech..chapu ze v Brne to asi se servisem neni uplne slavne (jezdi mi sem pomerne hodne brnaku) ale tim ze si koupis diagnostiku si moc nepomuzes,spis naopak..nekteri z nas ji maji 10 let ,zivi se tim a muzu rict ze dokaze i po letech prekvapit
 |  
	 |  |  |  
 |  |