Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Podradzovanie s medziplynom
Delict
06.04.2017 16:33 - Re: Podradzovanie s medziplynom
99
Na nakladaku su tie prevodové zuby trochu vačšie ako na aute, aj hmotnos je asi tak zhruba 20-30x vačšia ako pri aute. Často je nutné pomôc medziplynom roztoči velky zotrvák a zrovna tak otáčky vstupnej a výstupnej hriadele..lebo to tam proste nezaskočí. Aj ked motor má rozsah otáčok len neakych 500-1800

Pri podradzovaní proste rýchlos nezapadne ak nebudú otáčky plus minus zrovnané.
Pri nákladáku je to klasika medziplyn - spojka ,vyradi do neutralu, povoli spojku a zároveň prida plyn, spojka ,zaradi.

Pri aute stačí pri podradzovaní prida plyn aby prevodovka náhle nemusela zrovnáva rozdiel otáčok celej prevodovky vs motor. Ziadny medziplyn resp vyradenie do neutralu a plyn tam nutný nieje. Vela ludí nerobí ani to a potom sa divia ze maju rozflakane zotrvačníky..ja som s dvojhmotou problem nikdy nemal..

Este.. moja znama mala tendenciu pridáva plyn pri štarte, aj po štarte.. 4x menený štartér za 3 roky Motor ho rozflákal..

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator