Jaké těsnění má na mysli? Jako na těle kompresoru to asi ne a nebo ucpávku? No tam se nějak nemá co vymačkat ale budi na koleních se říká spoustu věcí sám jsem kolil a v podstatě vdy je na tom kus pravdy (u kompresorů jde spí o planety, ty se můou slepit). Jak jsem psal z C5 zatím zkuenost nemám a tak se zaobírám jen samotným okruhem chlazení a vlastností plynů tlak/teplota a ne elektronikou. Jinak kdy se ti sepnou sahary to je přeci normální, u kompresorů co se točí stále a jsou regulovány náklony pístů to prostě řídící jednotka vyhodnotí jako seplou klimu a pokud tato vlastnost je automatická při ofuku čelního okna tak to tak udělá - tedy měla by. Ostatní otázky ti nezodpovím právě proto, e pojem zima je zavádějící. Zima je i nad nulou kde tlak chladiva jde nad 3 bary a tam k nějakému chlazení u dochází a tím i kondenzaci. Nejjednoduí způsob je připojit manometry a sledovat při jaké teplotě jetě běí a při jaké u není tlak Nicméně se omlouvám za tyto romány a dokud si C5 neosahám v reálu nechám radit vás odborníky, co tato auta znají do roubku Mám sice praxi 13 let ale upřímě zaměřenou převáně na okruh autoklimatizací a i dnes mě dokáe jetě kolikrát nějaké to auto překvapit a třeba mezi ně bude patřit i C5 vdy přeci je to auto co má koule a Jardo neře procenta opravdu záleí na více věcech. Automobilka taky uvádí, e spotřeba motorového oleje je litr na 1000 km (prosím jen příklad nechytat za slovo) a realita je kolikrát úplně jiná u dobrého motoru i nula a u nakopaného i víc. Jiný únik bude mít nové auto, jiný 10 let nové auto a jiný třeba auto s vyměněným kondenzátorem bez výměny O-krouků Vdy to asi zná, kadý z nás se s tím u setkal ne Take nechávám to tu vám mistři a budu se jen inspirovat a DÍK za vai skvělou práci tady na klubu