Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Emise
Qwik
23.01.2017 23:31 - Re: Emise
99
Eattheday napsal(a):
zdravim, mám veliký problém. Byl jsem na emisích s autem C5 Tourer 2.0hdi 100kw. r.v. 2008. Emisní limit je 0.51. Když auto napíchnuli na pc tak to ukazalo auto bez závad tudíž přistoupili na nějaký test, kde se 6x šlape na pedál do plnejch a auto se musí do teto hodnoty vejít. bihužel mam vše kolem 0.8 takže jsem neprošel. Auto nemá filtr pevných částic. Takže ta hodnota je opravdu přiškrcená pže oktávky s filtrem to mají kolem 1. Já mam v techničáku i v počítači i na štítku v motoru limit 0,.51. Už neplatí tolerance do 0.5 takže limit 1.01 už neplatí. Musí se prej držet hodnoty 0.51. Co mám ted dělat? naštětsí emise i technická mi rok jěště platí, ale jak tento problem vyřešit?auto sem úprojel asi 8 km a točil sem ho jen na dvojku. auto má najeto poctivých 93 000 první majitel a koukal sem do záznamu tak nikdy se to auto pod 0.51 nedostalo.cděkuji všem za rozumné rady
jinak auto absolutně nekouří ani trošku ani lehce.. prostě cajk jestli jsem to malo protahnul? je pravda ze s autem jezdim opatrně na spotřebu už nejsem letec jako dřív

Zdravím kolego, tak jsem na tom obdobně, byl jsem minulý týden v pátek na technické, a na emisích mě málem vyrazili, provedli několik měření, ale stále se to pohybovalo přes 0,51 přes 0,8 a jednou i 1,05, až na několikeré protůrování motoru to šlo někde na 0,45 až 0,5, takže mi to nakonec dali, prý bych měl mít kolem 0,1 až 0,01. Nevím čím to je, jezdím sice okolo komína, ale před technickou jsem to protáhnul... Auto nekouří a koncovka není zadýmená. Jen při studeném startu si to lehoulince bafne, ale to je opravdu neznatelné, jen je trochu cítit klasický diesel smrad, za chvíli jde takový ten kyselý...
V citronu mi hnedle doporučili výměnu FAPu, no ale když mám technickou v kapse, tak proč bych se do toho hrnul, že? Řekli mi, že pokud by byla aditivace špatná, tak by se to projevilo na diag, taktéž kdyby byl ucpán či proražený, tak nevím.. Jen mě zajímá wo co go. Je to způsobem měření? Nebo tím, že přede mnou na emisích tůrovali nějaký náklaďák a ten jim zasmolil ten jejich aparát, a já to pak odnesl? Nebo mám opravdu KO FAP? Jak to poznám, nechat změřit jinde? Rozebrat?

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator