 | Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Akumulátor |  |
jruze
|
21.01.2017 22:42 -
Re: Akumulátor
|
|

|
63zdenda napsal(a): Neumím posoudit, zda má pravdu se spečenýma kabelama, nebo shořeným autem, ale vichni, nebo skoro vichni nafáci tady máme silnějí aku, ne je doporučená a jetě nikdo nenapsal tyto problémy. 
Mám mít 74Ah 680A, mám tam 77Ah a skoro 800A startovacího proudu, jsou tu i uivatelé, kteří mají 82Ah 850A a nemají sebemení problém, také o ní uvauji, protoe moje ji druhá Varta po dvou letech je na odchodu, v tuto značku u ztrácim důvěru, proto se začínám koukat po jiných, ale zase otázkou je, zda kdy jezdím kratí trasy, zda kupovat silnou, abych jí po kadých 10km úsecích neměl stále na udrovačce, nebo nabiječce. 
Zkus někoho nastartovat přes slabé kabely a přesvěč se jak se ohřejí - jasně pokud bude startovat krátce tak to kabely přeijí,ale asi by si měl souhlasit s tím e konstruktéři ve spočítají na určité zatíení a předepíou doporučené zatíení a dnes se nic zbytečně nepředimenzovává(ba naopak) - pokud jsou starty OK je to OK pokud to z jakéhokoli důvodu nechce chytit a je tam aku s větím proudem a drí jí dokud nechytne(příklad zavzduněná 1.6HDI) tak klidně shoří starter,kabely se vyhřejou atd..- dostkrát jsem měnil startery s vypálenými kontakty na cívkách,s vyhřátými kabely atd.. - souhlasím e větí v mrazu stratí část kapacity a dostane se na úroveň plně nabité origo a nic to neuděla do doby kdy je nějaký problém a někdo drí startér dlouho. |
| |
| |