| 	
	| Qwik | 
			| 20.01.2017 17:42 -
				Re: Relé havení / C5 II 2.0 HDi 100kW |  |  
	|  
   | jruze napsal(a): Ten vyhřátej konektor u nikdy nebude převádět jak má - to znamená e se to tam bude hřát a dřív nebo později na tom bude stejně nebo jetě hůř.Konektor by se mohl dát sehnat v Citroenu a patice myslím také(nebo z vraku - zkus LUKIHO) s relátkem to bude podobné. Dík za info, budu se snait to dát do pořádku.. Při přípravě auta na technickou, kterou jsem dělal zrovna dnes, jsem si chtěl nechat ve prověřit v Citroenu, jene díky marodkám mě odmítli, e a někdy po 20.1., jeden mecho nestíhá to, co mají nasmlouvané.. Tak jsem se pustil do některých věcí sám a přiel jsem na tenhle průser. Uznávám, e tato oprava je velice provizorní, a je třeba být na pozoru. Nemám gará a na sídliti před domem se nedá dělat ve, tak i banální výměnu oleje nechávám spolu s dalími pitomostmi dělat v servise. Do těchto dní jsem nikdy relé havení neviděl, v servisu ho moná prověřovali v roce 2012 spolu s výměnou haviček. Pochybuji, e pokud by relé nevykazovalo nějakou anomálii v diag. tak by jej jen tak bezdůvodně vyndávali.
 Je to tak tři měsíce, jsem někam jel a při zastavení jsem ucítil jakoby spálený pertinax, ale myslel jsem si e to jde z venku z auta přede mnou, obeel jsem kola, jestli některé nepřibrďuje, ale nic, tak jsem tomu nevěnoval víc pozornosti, moná u tehdy, noná to tam zahnívalo delí dobu a proto ty horí starty...
  Chtěl jsem touto svou zkueností upozornit ostatní, aby si to prověřili.
   |  
	 |  |  |  
 |  |