del42sa
|
27.12.2016 21:17 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
|

|
autodiag napsal(a): a neni to tak ze hydraulika je v podstate tlumic a koule pruzna cast ..velmi laicky receno,protoze kapalina jako takova je nestlacitelna....
system Activa pokud se nemylim meli nektere Xantie..sam jsem jednu mel a byla to panecku motokara
Ne tak to opravdu není. Ty koule tam jsou k vyrovnávání náklonu nebo slouí v podstatě jako změkčovače zkrutných stabilizátorů. V podstatě plní tuté funkci, co měla koule u Citroenu Activa, která byla na zadní nápravě za druhým elektomagnetickým ventilem. Ta takté slouila ke změkčení stabilizátorů při přímé jízdě. Jakmile elektronika prostřednictvím snímače volantu zaregistrovala zatáčení, koule byla odpojena od systému, co mělo za nasledek ztuhnutí zkrutných stabilizátorů. Pokud ani tento krok nestačil k potlačení náklonu, byla prostřednictví korektoru dopoutěna/odpoutěna hydraulická kapalina z aktiváckých pístnic k zajistění vyrovnání naklonu. |
| |
| |