Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
del42sa
18.12.2016 12:04 - Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
99
Hanz 397 napsal(a):
Hydractive od Citroenu svýho času licenčně motovalo spousta automobilek: Jak je tu uvedeno MB,RR,...ale i třeba BMW.
To,že to od nich převzali tyhle prémiový značky (sice si to každá upravila po svým,ale základ byl Hydractive)svědčí o tom,jak to bylo skvělý a nenapodobitelný pérování... A teď? "...pan prezident je tím zhnusen..."


nebyl to Hydractive, ale hydropneumatické pérování Žádné z těch ostatních řešení nemělo třetí kouli s tlumičem, která by se připojovala a odpojovala za jízdy jako u Citroenu.

seznam z wiki:
Audi A8 D11 (Audi V8 Quattro), D2 (Audi A8), Typ 44 a C4
BMW řada 7 E32- 735 iL, 740iL a 750IL
BMW řada 5 (E34)- Touring 525i a 530i
BMW řada 7 (E38)- 740 iL a 750IL
Rolls-Royce Silver Shadow
Bentley T1 / T2
Mercedes-Benz 450S 6.9
Mercedes-Benz W 116 - 1975 do 1980
Mercedes-Benz W 126 - 1979 do 1991
Maserati Quattroporte II.
Porsche 911L
Berliet nákladní vojenská vozidla
Peugeot 405 4x4 (pouze pro zadní nápravu)

To Porsche je zajimavé, není to systém od Citroenu by na stejném principu, ale od BOGE, nepotřebuje čerpadlo, tlak vzniká podobně jako u Nivomatu pouhým pohybem pístu. .link.

u toho Audi si nejsem jistý a nějak se mi to nepozdává, ten seznam je z wikipedie a mám pocit, že žádné sériové Audi nikdy hydropneumatiku nemělo.

ale jak je vidět, když se chce, tak jde namontovat hydropneumatika třeba do Lexusu GS : .link.

od firmy Skipper: .link.

firemní stránky: .link.

kdo si to objedná do DS5 ? cena jen 5.470 Euro

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator