del42sa
|
18.12.2016 12:04 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
|

|
Hanz 397 napsal(a): Hydractive od Citroenu svýho času licenčně motovalo spousta automobilek: Jak je tu uvedeno MB,RR,...ale i třeba BMW.
To,e to od nich převzali tyhle prémiový značky (sice si to kadá upravila po svým,ale základ byl Hydractive)svědčí o tom,jak to bylo skvělý a nenapodobitelný pérování... A teď? "...pan prezident je tím zhnusen..."
nebyl to Hydractive, ale hydropneumatické pérování ádné z těch ostatních řeení nemělo třetí kouli s tlumičem, která by se připojovala a odpojovala za jízdy jako u Citroenu.
seznam z wiki:
Audi A8 D11 (Audi V8 Quattro), D2 (Audi A8), Typ 44 a C4
BMW řada 7 E32- 735 iL, 740iL a 750IL
BMW řada 5 (E34)- Touring 525i a 530i
BMW řada 7 (E38)- 740 iL a 750IL
Rolls-Royce Silver Shadow
Bentley T1 / T2
Mercedes-Benz 450S 6.9
Mercedes-Benz W 116 - 1975 do 1980
Mercedes-Benz W 126 - 1979 do 1991
Maserati Quattroporte II.
Porsche 911L
Berliet nákladní vojenská vozidla
Peugeot 405 4x4 (pouze pro zadní nápravu)
To Porsche je zajimavé, není to systém od Citroenu by na stejném principu, ale od BOGE, nepotřebuje čerpadlo, tlak vzniká podobně jako u Nivomatu pouhým pohybem pístu. .link.
u toho Audi si nejsem jistý a nějak se mi to nepozdává, ten seznam je z wikipedie a mám pocit, e ádné sériové Audi nikdy hydropneumatiku nemělo.
ale jak je vidět, kdy se chce, tak jde namontovat hydropneumatika třeba do Lexusu GS : .link.
od firmy Skipper: .link.
firemní stránky: .link.
kdo si to objedná do DS5 ? cena jen 5.470 Euro |
| |
| |