Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Motor točí a nechytne / C8 2.2 HDi
macman
04.12.2016 09:41 - Re: Motor točí a nechytne / C8 2.2 HDi
99
zrovna se rozehřívám.. Dělám to na zahradě, ale jakmile nařežu dřevo, přestěhuju se do stodoly.. Jo vytápěnou garហse zvedákem nemám....

Takže k přepadům se prostě nedostanu... V dáli v hloubce vidím vstřikovače, ale to je tak všechno.. Zkusím rozebrat ten plastovej dekl kolem stěračů, jestli mi napomůže... Nicméně dneska nemám tolik času, takže to budu řešit od zítřka...

mám vyndanej DRV ventil, zaráží mne ovšem že není na vnejším kroužku černý O kroužek.. Je pouze klasika ten zelený u mikrosítka... Vybalil jsem novej ventil a tam kroužek taky není... U staršího 4HX kroužek vždycky byl.. Jakpakto??

EDIT: takže drv ventil vyměněný - je to uplně stejné...

Udělal jsem poslední důkladné měření hodnot...

Otáčky motoru při startování cca 290

Tlak paliva v railu během startu nepřekročí 40barů... Ze začátku je 8 barů.. když to kucká na jeden válec, tak stoupne tlak na 20 barů... Pokud fouknu startovací sprej, motor chytne vcelku kultivovaně, nechci předčasně jásat, ale běží všechyn čtyři válce.. V okamžiku běhu na sprej má rail max 100 barů, možná tam na chvilku probliklo do 200barů... Pořád málo...

Nevím, jestli to je normální, ale během startování jsou hodnoty předvstřiků na nule...

Žhavící relé je asi opravdu mrtvý, diagnostika vůbec nehlásí jeho sepnutí...

Než začnu vyndavat vstřiky... nemůže být hypoteticky problém v nízkotlaké části??? Sice čerpadlo podává jak o život.. Ventilek ve víčku palivového filtru také funguje.. Ale mám vyzkoušeno, že tlak podávacího čerpadla dává skrz vysokotlaké čerpadlo do railu.. Neměl bych na stojícím motoru vidět na railu ty 2-3 bary nízkotlakého čerpadla???

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator