jruze
|
05.11.2016 16:51 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
|

|
del42sa napsal(a): za sebe můu říct jen tolik: subjektivě je novějí C5 (X7) pohodlnějí, obzvlátě pokud nemáte 19ti palcové ráfky  V tom autě je ve tak nějak více utlumené a nejmarkantnějí rozdíl je kdy přejídíte příčné prahy nebo nerovnosti se starou a novou C5. Ve staré C5 to často bouchne, v nové to odpruení (respektive uchycení pístnic v karoserii) odfiltruje. I kabina je líp ohlučněná a sedadla jsou v nové C5 boská. Jedině kdy máte nízkoprofilové pneu tak je to v nové C5 taky občas cítit.
Objektivně se to dá zjistit jedině propočtem tlaků v koulích a rozměry jednotlivých tlumičů x versus pohotovostní hmotnost auta.
Kadopádně nepočítám do toho úpravy podvozků ala Jrůe na jeho C5, kde má na hydractivu koule z obyč. verze.  ani ádné jiné "komfort" koule a podobně. Mluvím o podvozku tak jak je nastavený z výroby.
PS: o tom e má nová C5 (X7) lepí podvozek i z hlediska jízdních vlastností snad není potřeba vést spory.
No mám obě nynějí auta v origo stavu (teď momentálně i bez sníení předku ) a co se týče jízdních vlastností ? o tom se můeme přesvědčit jízdou určité trasy a určitými rychlostmi = které auto bude více vybočovat ze stopy. (to potvrzují i fizikální zákony - asi jako by jsi chtěl jezdit závody s autobusem a chtěl aby drel stopu jako osobák ) X7 se nepovedla a proto její výroba skončila tak brzo(ádný jiný citroen neměl tak krátkou dobu výroby a o tom svědčí i inovace dílů (třetina podvozku a elektroniky má třikrát do roka inovaci) - to né pro zkvalitnění a komfortu , ale z ekonomického hlediska záruky.pozeptej se ve značkovích servisech kolik tam měli dílů a nebo odsílali zpět z garanček oproti předcházejícím typům.
A sedačky ? vorvaný protoe se nedá nastoupit bez toho aby se nerozlámal kraj - a pojdme uspořádat zbírku a koupíme X7 třeba Maxifíkovi nebo někomu kdo měří dva metry (Maxifíku omlouvám se za pouití tvé osoby k příkladu) |
| |
| |