del42sa
|
05.11.2016 15:57 -
Re: Koupě Citroenu C5
|
|

|
HELLMUT napsal(a): Jinak mě baví e se to pořád dokola mění - jednou houpe víc stará a nová je moc tuhá a podruhé je zase X7 pohodlnějí a komfortnějí,tak soudruzi u fakt nevím jak to tedy je... 
A co já pochopil, tak X7 je asi na údrbu draí - o těch nápravách je tam toho vic ne dost a e stačí kdy je něco volné a u je z toho "tanečnice" 
Olej do AP je prý také jiný /draí 
A ty pneumatiky jsou taky za víc ne 16" na II....
Na druhou stranu kdy u jsi starou C5 měl tak proč nejít zas o level dál  Take jsme zase tam kde jsme byli na začátku 
za sebe můu říct jen tolik: subjektivě je novějí C5 (X7) pohodlnějí, obzvlátě pokud nemáte 19ti palcové ráfky V tom autě je ve tak nějak více utlumené a nejmarkantnějí rozdíl je kdy přejídíte příčné prahy nebo nerovnosti se starou a novou C5. Ve staré C5 to často bouchne, v nové to odpruení (respektive uchycení pístnic v karoserii) odfiltruje. I kabina je líp ohlučněná a sedadla jsou v nové C5 boská. Jedině kdy máte nízkoprofilové pneu tak je to v nové C5 taky občas cítit.
Objektivně se to dá zjistit jedině propočtem tlaků v koulích a rozměry jednotlivých tlumičů x versus pohotovostní hmotnost auta. 
Kadopádně nepočítám do toho úpravy podvozků ala Jrůe na jeho C5, kde má na hydractivu koule z obyč. verze. ani ádné jiné "komfort" koule a podobně. Mluvím o podvozku tak jak je nastavený z výroby.
PS: o tom e má nová C5 (X7) lepí podvozek i z hlediska jízdních vlastností snad není potřeba vést spory. |
| |
| |