Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: 2,2 HDi Biturbo - nejčastější závady
Uwefiltr
26.10.2016 08:56 - Re: 2,2 HDi Biturbo - nejčastější závady
99
Palivový filtr byl taky měněn, žhaviče jak jsem už zmiňoval také, vsme začátkem loňské zimy, kdy se problém se starty projevil. Mám pocit, že problém by mohl být, v tom že to nežhavý, ale pojistky jsem kontroloval. Kontrolka žhavení se na chvili rozsvítí jen když je opravdu zima. Co se ztráty výkonu týče, tak problém je v regulaci tlaku turba, to vyhodnotila i diag. Vím, že su o tom píše hodně, ale ve smyslu, že auto padá do nouzáku, mně ta moje ztráta jako nouzák nepřijde, spíš že jen nefouká malý turbo. Dávám to v Praze do auto Burgert, specializuje se na Citroeny, dává jen origo díly a levnej zrovna není. Kdybych věděl na koho jinéjo se obrátit, rád tak učiním, do autorizovaného se mi to dávat nechce, tam by byli schopni vyměnit půl motoru včetně turba a vstřiků. Najeto poctivých 190. Možná by mohl být i problém v mírném zvýšení výkonu chiptunningem.

Dají se nefunkční žhavky zjistik diagnistikou? Můj mechanik tvrdí, že ne. Čili to vypadalo, že se měnily zbytečně.
Auto bylo kupováno loni v létě ve 130 tis od PSA Kolín, tedy referentské z automobilky, se serviskou a historií závad a oprav.

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator