Brzda
|
14.10.2016 08:53 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
|

|
SUV je módní záleitost, lidi to teď prostě chtějí. Co se týká bezpečnosti, tak moderní auto střední nebo vyí třídy je na tom v podstatě stejně. Co se týká průchodnosti terénem, tak by větina z vás kritiků byla asi dost překvapena, ale offroad to samozřejmě není. tchán si SUV pořídil, protoe má chatu na horách, tam ale vyjedu i já s C5, ho nejvíc těí pohodlnějí na/vystupování.
To, e PSA ádné SUV nemá sniuje jejich podíl na trhu (dos zásadně) => nií zisk => úpadek => etření => třeba zaříznutí hydry. Kdyby řadu SUV a prodeje měli, nemusely by tak etřit a mohl tady klidně být nástupce C6 podtrhující presti značky. Teď u to sice asi pochopili (změna filozofie 3008 a 5008 z MPV na SUV), ale budou dobíhat rozjetý vlak, který je u za zatáčkou.
A to e nemají 4x4 je stejný problém. Nejde jen o tuto módní vlnu SUV, ale i třeba vyí třídu klasických aut jako C5. Spousta lidí, kteří by si třeba i C5/508 koupili si raději koupí Mondeo/Passat/Avensis/Insignia/Mazda 6/A4/MB C, prostě něco, co 4x4 nabízí, a u k tomu mají důvod jakýkoliv. A taky to mluví o síle značky, jejích technických monostech.
Mě osobně poslední dobou začínají docházet argumenty, proč Citroen tak miluju. Technické monosti PSA se pomalu smrskávají jen na chromová cingrlátka na DS a elektromotor na zadní nápravě, se kterým je auto horí ne základní model. Kde je nějaký opravdový hybrid, kde je 4x4 (by jen připojitelná), kde jsou elektroničtí pomocníci, kterých má WV a podobní po kokot? Kde je před několika lety avizovaný hybridAir???
Po C5 mě nenapadá ádná rozumná alternativa z dílny PSA (moná snad výe zmíněný kaktus, kdy jsme jen dva nebo 308GT). Ale kdy zůstanu ve Francii (přece jen pohodlnějí ne dojčevágen), tak Renault jede poslední dobou na hodně dobré vlně (chápou ve výe zmíněné a těí třeba ze spolupráce s Nissanem) a nový Megane Grand Tour nebo Talisman se mi hodně líbí...... |
| |
| |