jruze
|
14.10.2016 08:34 -
Re: Jaké auto v budoucnu místo C5 ?
|
|

|
Delict napsal(a): mercedes G a nissan patrol niesu SUV, su to offroady. Offroad je vyí, má priechodnos v teréne, má reálne uzávierky nie ako SUV. Na offroade zaradí pákou alebo spínačom full 4WD, zamkne diferenciály a na ceste ich zorotuje tak e môe meni nápravy. SUV nemá uzávierky, len elektronicky riadené rozdelenie momentu, aby to ludia neznicili.
SUV ako BMW x5,x6 môe práit po dialnici aj cez 200.. s offroadom bude ma čo robi aby si to udral..lebo to má podvozok nastavený na terén s velkými výkyvmi.
Take ak chce tereňák:: Hyundai Galloper, Starex, Nissan patrol, Mitsubishi pajero, Toyota Landcruiser, Land rover
Ak chce pracovný tereňák :: Mitsubishi L200, Nissan Navara, Toyota Hi-lux
A vacsina offroadov je na ráme, kabína je len prilepená. Vyjma dodávok ako starex, mistubishi delica, L300,L400, toyota hi-ace.
Jezdím občas s patrolem - kdy je to ucpané a je kudy tak 4x4 pevnejch a přes karpu a po poli(kdyby bylo nejhůř tak naviják) G je pořád stále moc drahé , ale zase je nezničitelné. SUV 4x4 - vzhledem k práci silničářů stačí, na OFFOAD moc nejsem (tedy myslím jezdit na jejich srazy a blbnutí v terénu a pokud ano nemám problém si na jejich sraz auto půjčit ) ale co moje záda? |
| |
| |