Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Prosakující posilovač řízení (servo)
jubileus
11.10.2016 16:13 - Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
99
dík za INFO:
No ona ta spodní hadice na nákresu v (citroen service) vede na dno nádrže s LDS a ta horní přes těsnící O kroužek (vysokotlaký na straně čerpadla) do čerpadla. Na nákresu jsou obě hadice očíslovány 1 ass a nazvány(vysokotlaké potrubí posil. řízení). Proto jsem opatrný a raději se zeptám, jestli někdo neřešil.
Když je vypnutý motor, tak předpokládám by v potrubí neměl být tlak. Povolím pro jistotu ještě víčko s LDS. Pak tedy rozpojím spodní hadici od trubky v rohu, napojím ji kouskem trubky s faldíky, a kouskem dodané hadice, kterou nasunu na původní trubku. Každý spoj pojistím dvěma kusy šroubovacích objímek a budu doufat, že to chvíli dá zas pokoj. Jenom mi vrtá hlavou, jakou hadici použít. Jaký je tam vůbec tlak?? a jestli hadice neznečistí LDS-jestli ji nerozpustí nebo tak. Dal bych tam raději pro hydrauliku ale ta bude určitě tvrdá a nestáhne se objímkama na původní plechovou trubku. Taky ten rozměr 11,3 mm by to chtělo sehnat.
Možná z toho dělám moc vědu ale víc hlav víc ví.....a tak se radši zeptám... dík za rady

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator