Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Prosakující posilovač řízení (servo)
jubileus
10.10.2016 18:51 - Re: Prosakující posilovač řízení (servo)
99
Zdravím po čase. Téma je asi blízké..... C5 I Break 2001 HDi 2,2 Exclusive koupeno v Brně nové....kdysi...
Téma: Oprava spodní hadice SERVA , co vede podél rámu v levém předním rohu auta. Nejsem si jist, jestli se o tomto mluví v předešlém příspěvku. Tedy k věci. Na přední nápravě je jakási příchytka-rozdvojka ale drží dvě trubky a ta jedna spodní, co vede do levého rohu, kde je napojená v rohu na trubku (v citroen service 4014EW)-vysokotlaká drží na krajíčku za jeden fald. Druhý fald na trubce je dál a hadice by nešla za něj natáhnout. Byla by krátká.
Zajímá mě, jestli někdo ví, čím tuto trubku nadstavit a tak problém vyřešit. Na hadici je totiž nápis MANULI OIL CP 11,3 mm CPE-CPE 08/04/05 a to je vše. Nikdo od "traktorů" neví, co to znamená. I ten rorměr je atyp..
A to zkrátím. Jestli to někdo nadstavil-čím, a jestli to vydrželo....
Je mi úplně jedno, čím, osobně bych hadici nadstavil skrze "hrbatou trubku a dvě svorky a na druhé straně do trubky v rohu podobně. Dvě svorky je více jako jedna. To tam teďka za krajíček drží. Až to rupne tak začne jízda v mechanickém LOTUSU....
Bližší téma jsem nenašel, tak se prosím nezlobte, jestli to patří jinam. Doufám, že se nemýlím, že HYDROACTIV 3 využívá stejný zásobník s LDS.
Moje srdce tluče v jiném autě. Ale přesto děkuji za Vaše reakce. Fakt dík

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator