Co se týče tankování tak jsem tankoval tak 14 dní před tím, určitě ne se zapnutým klíčem, auto o víkendu taky nestálo nějak zvlá na ikmo. tak nevím asi chyba v "Matrixu".
Jinak to stejně moc nechápu, dle mě přeci v hladiňáku je odporový vysílač který posílá info do řídící jednotky a ta to dalím signálem posílá do dalích zobrazovacích jednotek (ukazatel, palubní počítač)
Přeci mi nechcete tvrdit, e kdybych měl plnou nádr, někde při jízdě se mi z nějakého důvodu objeví netěsnost na palivové cestě (praskne hadička, prorazí se nádr a pod.) tak ukazatel bude dál klidně ukazovat plnou nádr i kdy ta bude skoro prázdná a plovák na minimun a ve se bude tvářit OK? ... a mi chcípne motor bez paliva a ukazatel mi bude ukazovat plnou a já tím pádem usoudím e se něco posr.... v motoru a vůbec mě nenapadne e jsem bez nafty.