Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
Sena
30.09.2016 10:04 - Re: Nestartuje / C5 I 2.2HDi
Za?iato?n?k
Takže pánové a případně dámy
nikdo z Vás jste to správně neodhadnul
Nicméně díky všem za snahu!!!!
jo a teď co tomu bylo? .... strašně složitá závada !!!!!


....... no přeci nebyla tam nafta !!!!!!! ... to mi nikdo neřekl že auto potřebuje naftu

No teď vážně, závada v ukazateli stavu paliva v nádrži ... stále i v dílně to ukazovalo něco mezi minimem a 1/4 nádrže , palubní počítač dojezd cca 190km ... koho by to napadlo, kilometry ujeté nějak nesleduji (teď už asi budu )
Postup "opravy" včera:
- kluci v dílně mi řekli ty hlášky z diagnostiky tak a zkontroluji cestu paliva.
- nejprve jsem rozdělal palivový filtr v jakém je stavu a zda je vůbec plný nafty ... běžně opotřebený a plný nafty byl ... takže stále obavy jestli mi neodešlo čerpadlo
- po té hadičku přívod do filtru už odpojenou jsem dal do kelímku a kolega mi zapnul klíček ... podavací čerpadlo hučelo a z hadičky "kupodivu" nic neteklo. Takže se mi ulevilo že závada je směrem k nádrži ... podávací čerpadlo sice hučí ale nedává (cca 5000 Kč nové)
- přemístění k nádrži pod zadníma sedačkama , odpojení výstupní hadičky směrem k motoru a znova zkouška opět čerpadlo běží ale kupodivu nic neteklo ... takže čerpadlo v pr.... V tuto chvíli už začali být hlášky typu: vole ty tam nemᚠnaftu ! .... dy to ukazuje cca 1/8 nádrže , ale v přiznám se v tu chvíli už jsem si přál a tam ta nafta není , tím pádem je vše v pořádku a žádné love navíc nebudou (kromě nafty )
- rozdělání víky nádrže (mimochodem pěkná pakárna hlavně to zadělat zpátky) ... a vida nafta žádná ... proběhlo pár vtípku na moji adresu, ale ve skutečnosti jsem byl rád.
- no při té příležitosti jsem odzkoušel hladinoměr a je pravda že při připojeném konektoru a hýbáním plovákem se stav na přístrojovce neměnil , tak jsem ho změřil ohmmetrem a jezdil v rozsahu cca 100 Ohmů (max) až cca 350 Ohmů (min) , takže funkční asi nějakej problém dál k přístrojovce.
- vše jsem zpět zadělal, nalil naftu 18 litrů, zastartoval a kupodivu motor normálně chytnul a jde! a ukazatel vylezl na cca 1/4
- po cestě domů jsem dotankoval dalších 27 litrů a ukazatel vylezl něco přes 1/2 nádrže a dojezd na cca 600km ... tak nevím .. jestli je tu někde link na diskuzi k ukazateli stavu paliva tak mi ho prosím vložte do komentáře. díky
Nejasnosti co nechápu :
- zmíněný ukazatel paliva ... co se stalo?
- proč když jsem zapnul klíček podávací čerpadlo v nádrži šlo a po chvilce vyplo , vždycky jsem si myslel že vypíná od tlaku, že natlačí cestu a vypne to mě zmátlo, přeci když tam nebyla nafta tak nemělo co natlačit? Jestli je tam nějaká časová ochrana?
- proč se nevyjel i palivový filtr ? , který zůstal plný nafty.
- no a proč diagnostika nepozná že nemám palivo v autě, že jde čerpadlo naprázdno ... má napsat : Natankuj si Ty deb...e

Díky všem

Ještě vyčíslení nákladů:
2500 Kč odtah
cca 4 hodiny práce v dílně
200 Kč klukům za diagnostiku
cca 20 hodin nervů co se vysr..lo a kolik to bude stát

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator