Kabelá vstřikovačů jsem přehodil. Závada se stále hlásí na 2 a 3 válci.
Kabelá od vstřikovačů k řídící jednotce OK.
Po x pokusech se nám podařilo nastartovat. Motor běel nerovnoměrně ale udrel se v chodu dokut jsme ho nezastavili.
Hned jsem připojil přepady vstřikovačů a znovu jsem nastartoval a zkouel vsřikovače .
Motor běel moná 5 -8 minut .
Naměřené mnoství : vstřik 1. =100ml. vstřik 2. =78ml. vstřik 3. =75ml. vstřik 4. =70ml.
Podle testu vychází nejhůř vstřik č. 1 . Ale neníto ádný extrém.
Podle tohoto testu bych problém neviděl ve vstřicích.
Motor jsme nastartovali asi 5x . lo i přidávat a vytáčet motor ale volnoběh byl hodně nepravidelný.
Pokud motor běel závada se neobjevila ádná i kdy volnoběh byl nepravidelný.
Záznamy jsou v příloze.
DELPHY neznám ale jestli úprava paliva= korekce tak jsou KO vstřiky - stou jednotkou a napětím vstřikovačů je to divné(mohou být elektricky patné).Zkus to co psal autodiag - stejně by bylo dobré ty vstřiky přezkouet tak na zkouku je přeházej - pokud se bude závada objevovat stále na stejném místě byla by to asi jednotka. na zkouku by stačila jiná BSI(ta myslím by ani nemusela) + klíč + motorovka(na spínačce je krouek - tak do něj strčit klíč od té zkouené jednotky a BSI) - určitě se najde někdo na zapújčení a nebo imo OFF potom stačí jen jednotka s IMO OFF.(tohle nevím přesně dělá to kolega a ten je nezvěstný) - odpoví přesněji autodiag