Jméno
Heslo
Trvale přihlásit 
Nová registrace
Èesky English
Vyhledávání
Rozšírené ...

 

 Zobrazení samostatného příspěvku / Diskuze: LPG a C5
LukoLVG
07.09.2016 08:50 - Re: LPG a C5
Za?iato?n?k
Pridam svoje postrehy, mozno nejaka zbludila dusa si toto pri svojom probleme precita a pomoze jej to v rieseni chyby...
Bol som si spravit pravidelny servis LPG... kazdy rok. Plynar mi poradil ze chybovu hlasku antipollution fault po precitani chyby s diagnostikou kde mu vypisalo chybu: Chybna rada valcov ci tak nejako si mysli ze moze odchadzat zapalovacia rampa. Do istoty mam vymenit sviecky (ved maju uz 15 000km) kupil som NGK, zapalovaciu rampu Valeo, cidlo teploty chladiacej Valeo a cidlo teploty nasavaneho vzduchu Bosch. Vsetko podla vin a zalozil. No a teraz sa zacala sranda. Dovtedy mi auto fungovalo vsetko islo, len vyhadzovalo chybu. Co sa mi velmi nepacilo. Tak som pomenil tie veci. Vycistil MAP senzor na sani... Idem sa povozit... po dvoch km auto pri konstantnej jazde zacalo mierne cukat, vyhodilo opat chybu antipollution fault a po par minutach akceleracia nad 4000 uplne prestala nic sa nedialo a auto vyhodilo chybu Catalyc converter fault. uplne auto prestalo ist ked som zastal, vypol ho a nastartoval. Auto fungovalo opat dalej asi kilometer a opat to iste. Po vychladnuti som sa siel opat vozit. Catalyc con.... uz nevypisalo ale antipollution ostal aj to cukanie, Inak vsetky problemy s akceleraciou zmizli. Po chvili ale zhasla kontrolka motora a chyby sa stratili. Cukanie ostalo. Cestou rano do prace ked motor ide na bohatu zmes, cize lambda sonda "nefunguje" motor sa podla nej neriadi auto necukalo. Nasledne ako sa zohrialo opat zacalo cukat. Po pripojeni na univerzalnu diagnostiku co ma kolega, nejaka Autocom som vycital nasledovne: P0170 - uprava paliva - chybna funkcia (1. rada valcu) P0300 - Detekovano nahodne/vicenasobne vynechani zazehu valce (tato chyba dvakrat po sebe bola zapisana) zmazali sa chyby a sli sme sa povozit. cidlo teploty vody aj teploty vzduchu OK hodnoty. Pri vozeni lambda za KAT davala ustalene hodnoty nekolisala okolo 700 ci 750mV nepamatam ale lambda pred katom neustale skakala od 0 po 850 mV ci pri zrychlovani, konstantnej jazde. Proste stale ina hodnota. Lambda pred katom ma vplyv na funkcnost motora - podla nej motor si upravuje davku paliva... Takze z toho dedukujem ze mi odisla lambda... Jedno mi nejde do hlavy, odisla preto ze ju porazilo nahodne prave vtedy ked som vymenil na motore tolko vstupnych clenov alebo odisla preto ze nejake veci bud ta zapalovacia rampa alebo tie teplomery davali zle hodnoty a odrazu boli dobre, motor nebol prisposobeni a porazilo ju... boh vie. Skusil som teraz odpojit baterku aby sa zmazali adaptacne hodnoty v RJ motora a cestou domov sa uvidi co tomu je ale pre istotu som objednal lambdu pred KATom...

  
Uživatelé online  
Nejnovější příspěvky  
Inzerce  
Obrázky  


Š 2007-2017 :: by c5club,optimalizováno pro rozlišení 1024x768, Firefox, Kontakt/Administrator